Samochód dla przedstawiciela handlowego - czym powinien się cechować?

14-03-2020 19:48

Pokonują więcej kilometrów niż taksówkarze i prowadzą w samochodzie mobilne biuro. Przedstawiciele handlowi spędzają w samochodzie firmowym nawet pół doby. Jaki samochód dla przedstawiciela handlowego wybrać?

Jak się okazuje, nie trzeba jeździć tirem ani prowadzić autobusu, by uznać, że samochód jest miejscem pracy. Wystarczy być przedstawicielem handlowym. Jeżdżąc od klienta do klienta, od firmy do firmy, spędzają oni w samochodach służbowych długie godziny. Jaki samochód dla przedstawiciela handlowego jest najlepszy? Na co zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Podstawa to niezawodność

Auto musi być przede wszystkim niezawodne. Żadna firma nie chce sobie pozwolić na uziemienie swojego pracownika poprzez kolejną banalną awarię samochodu. Samochód firmowy musi być jednak również ekonomiczny. Ogromne znaczenie mają koszty eksploatacyjne, a więc to, ile paliwa spala auto. Oprócz tego ważna jest częstotliwość przeglądów, a także ich cena. Jest jeszcze jeden ważny czynnik.

Auto przede wszystkim powinno być komfortowe. Kierowca zmęczony jazdą nigdy nie będzie tak efektywny podczas spotkań z klientami jak jego kolega wysiadający z wygodniejszego auta. Przeglądając listę najlepszych samochodów służbowych, warto zatrzymać się na dłuższą chwilę przy Seacie Leonie.

Seat Leon – ekonomiczny i komfortowy

Zwłaszcza godna polecenia jest jego odmiana kombi o nazwie Sportstourer. Naprawdę duży bagażnik, który w przypadku przedstawicieli handlowych zawsze jest wypełniony, np. katalogami czy darmowymi próbkami, zostanie doceniony przez każdego przedstawiciela tego zawodu. Auto nie należy już do segmentu aut miejskich. To zdecydowanie większy pojazd o zaskakująco wysokim poziomie komfortu. Nie jest to jednak przedstawiciel drogiej klasy wyższej. Z tego względu Seat Leon zdaje się idealnie łączyć wygodę z ekonomiką.

Księgowy w każdej firmie ucieszy się nie tylko w momencie, w którym pozna cenę auta, ale i później, gdy dowie się, jak ekonomiczny Leon jest w eksploatacji. Czyni to z niego idealny samochód dla przedstawiciela handlowego. Auto, które już w podstawowej wersji ma klimatyzację, wielofunkcyjną, obszytą skórą kierownicę i aluminiowe felgi, słynie z bardzo rozsądnego zużycia paliwa.

Warto dodać, że już w wersji Style znajdziemy w jego wnętrzu przydatny na dłuższych dystansach podłokietnik, a na dachu relingi umożliwiające montaż bagażnika dachowego.

Jednak nie tylko wyposażenie i komfort Seata Leona czynią go najlepszym samochodem służbowym.

Seat współpracuje z biznesem

Warto wejść na stronę Seata i zapoznać się z możliwościami, jakie daje program Seat for Business. Zawiera on szereg wygodnych rozwiązań dla floty, które wspierają efektywne zarządzanie kosztami. Dzięki Full Service Leasing można ustalić miesięczny koszt eksploatacji całej floty samochodów dla przedstawicieli handlowych, wliczając w niego kwotę rat leasingowych, jak i czynności serwisowych i eksploatacyjnych. Dzięki temu firma dostawać będzie jedynie jedną fakturę z całościowym kosztem leasingu i obsługi wszystkich pojazdów. Rozwiązanie takie, ze stałą oszacowaną jeszcze przed podpisaniem umowy leasingowej wysokością miesięcznych zobowiązań, jest bardzo wygodne i pozwala na lepszą kontrolę budżetu.

Samochód przedstawiciela handlowego to wizytówka firmy

Zdecydowanie warto przyjrzeć się Seatowi Leonowi Spotrstourerowi jako najlepszemu samochodowi dla przedstawiciela handlowego. Pamiętajmy, że pojazd służbowy to także wizytówka firmy. To często właśnie spojrzenie na niego jest pierwszym kontaktem klienta z naszą firmą. Warto więc wybrać auto marki, za którą stoi szereg pozytywnych skojarzeń. Seat Leon jest najodpowiedniejszym rozwiązaniem. Wybór samochodu tej marki jest dowodem na to, że firma dba o swoich przedstawicieli handlowych, gwarantując im odpowiedni komfort pracy, a jednocześnie działa racjonalnie, nie inwestując w zbyt drogie auta. Warto więc przyjrzeć się Seatowi Leonowi i umówić się na jazdę próbną.